Ibland är det så självklart.

Är trött-trött-trött. Har tränat, snabbhandlat på Willys, diskat, fixat mat till min käre pojkvän och nu vankas det äntligen en dusch. Min käre Tobias har lovat att ta ut Saga på en kvällspromenad när han kommer hem så jag behöver inte klä på mig en massa efter jag duschat. Sjukt skönt. Detta har varit en lång dag, men trots allt en ganska skön sådan. Känner mig nöjd med arbetet som jag skickade in idag också. Första arbetet av de fyra jag gjort som känns bra. Inte illa. Undrar bara om läraren kommer hålla med om det. Vore ju oturligt om han fann arbetet värdelöst bara för att jag är nöjd. Näe, duscha var det jag skulle göra nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0