Kanske har du glömt.

Nu är det torsdag. Igen! Veckorna går så vansinnigt fort. Just nu sitter jag och knåpar på ett arbete om upplysningstiden. Aningen intressantare än den där jäkla tidigmoderna perioden. Ska lyckas lämna in detta arbete idag och det känns äntligen som att det faktiskt kan komma att gå vägen. Yay. Har även hunnit med att jobba samt snabbshoppa lite. Har bara handlat ett enda klädesplagg detta år och det var ett par jeans, så jag kände att jag faktiskt kunde unna mig någonting idag. Blev två toppar, ett linne, underkläder, mascara och örhängen. Har än så länge inte fått någon shoppingångest så det är ju bra.

Om lite drygt en timme ska jag ge mig ut i den härliga vårstomen och promenera upp till Friskis för att köra lite Gympa med Carro. Har dock ont i benen nu igen så jag får ta det ganska lugnt. Tur att det bara är ett baspass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0