Om bara.

Måndagen är här och solen skiner. Men jag är dock på uselt humör. Sitter och försöker ta tag i pluggandet men det går inte alls. Har ett helt arbete som ska in imorgon och jag har inte ens läst så mycket som en rad än. Duktigt. Har tagit reda på vilka sidor jag ska läsa och skrivit ned det. Väldigt produktivt. Men jag har verkligen ingen energi. Kunde inte sova i natt och är därför inte på topp. Jag brukar aldrig ha problem att sova och är van att få mellan sex och åtta timmar per natt.

Helgen som passerat har varit bra. Om man bortser från lördagen då jag var fruktanvärt sliten. Fredagen spenderades nämligen med Carro och Jessi och vi hade tjejkväll med hemmaspa. Blev ganska mycket champange och vin och avslutningsvis en del jäger då vi traskade över till våra karlar vid fyra-fem på morgonen. Jag tyckte att min käre Tobias var för full så jag drack upp hans Jäger. Inte ett överdrivet smart drag. Mådde kort sagt sjukt dåligt hela lördagen. Huvudvärken släppte vid sex på kvällen. Inte okey. Söndagen inleddes med frukost därefter promenerade jag och Tobbe hem till pappa och Anna där vi satt i solen och fikade. Drack kaffe och började må sjukt illa. Promenerade upp till Friskis i hopp om att det skulle bli bättre. Men icke. Gav allt jag hade under passet men det resulterade i världens sjukaste håll alternativt magkramp. Kom hem och var helt skakis. Åt lite middag och började därefter må illa igen. Kröp ner i sängen men kunde inte somna.

Kanske inte en så överdrivet bra helg trots alls. Inte när man tänker efter. En bra fredag, resten ganska misslyckat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0