Så länge vi tror.

Eftersom jag är så typiskt svensk måste jag börja med att nämna det fantastiska vädret. Är ju riktigt, riktigt, riktigt varmt och skönt i solen idag. Sprang runt en sväng på stan efter jag slutat jobbet och det var knappt så att jackan ens behövdes. Nåväl, nog om vädret. Har som sagt tagit en sväng på stan idag och jag lyckades få med mig hem en helt ny serie med ansiktsprodukter, en lyxig hårinpackning som en frisör valde ut åt mig, Harry Potter och dödsrelikerna och en t-shirt till min käre Tobias. Hittade en t-shirt med Musse Pigg på som jag tänkte handla till honom, men jag fegade och tog en annan. Var inte helt säker på att han skulle finna Musse lika ball som jag gjorde.

Nu har jag precis kommit in från en promenad med Saga och snart ska jag börja rensa lite i badrumslådorna. Känner att det är dags att slänga en massa skit, så som gamla lotions, smink och lite annat skit som mest bara ligger och tar plats. Varför envisas man med att handla nya krämer och liknande när man redan har en massa hemma? Hur tänker vi kvinnor egentligen? (Är ju såklart inte ensam om detta problem liksom.) Jag har dock fått lite hjälp av Saga att rensa ur lådorna eftersom hon ätit upp en ansiktskräm och en lotion. Vem behöver städhjälp när man har hund?!

Ikväll blir det ingen träning för min del. Känner mig sjukt otaggad och eftersom min bästa Caroline inte ska träna idag eftersom hon är förkyld så har jag inte ens någon som kan tjata upp mig till Friskis. Försöker ursäkta mig själv med att det inte finns några roliga pass den tiden jag vill träna. Tycker inte om när passen slutar senare än sju. Kräsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0