Så nära men ändå så långt bort.

Kan konstatera att jag hatar den tidigmoderna perioden. Jag har ingen som helst aning om vad som är relevant och inte. Vad är det liksom tänkt att en epoksammanfattning ska innehålla? Jag menar i boken är det hundra sidor om denna period så vad fan är det som ska vara med i en sammanfattning?! Antiken var ju a piece of cake eftersom det bara handlade om sisådär tjugofem sidor eller så. Men detta måste ju vara något jävla skämt. Okey att man kanske ska nämna den där Columbus, det känns väl rätt basic. Men sen då? Känns häxjakten relevant? Ska man skriva om boktryckarkonsten? Och är Martin Luther verkligen så betydelsefull? Herregud vad jag inte gillar den här satans perioden. Har hållit på sen i tisdags och än så länge har jag fått ihop en sida. Känns förbannat produktivt. Verkligen.

Aningen frustrerad.


Men tack till världens sötaste Carro och Jessi som peppar mig hela tiden. Känns ju fint att ni tror på mig i alla fall för i lägen som dessa kan jag inte låta bli att tvivla på att detta kommer ordna sig. Jag är helt enkelt inte gjord för att plugga.


Kommentarer
Postat av: Jessi

Klart vi tror på dig sötnos! Kämpa på nu, ett arbete kan du ju redan bocka av så nedräkningen har ju börjat :)



Även om det känns motigt nu så får du inte ge upp! Ta med det som du känner igen, då är det förmodligen viktigt!



Säg till om du vill ha hjälp! Hejaheja! :)

2011-04-01 @ 15:14:40
Postat av: Carro

Jag vet att du kommer klara detta Lina, du har redan visat det genom att få topp betyg :) Allt känns inte alltid lätt men det är bara bita ihop. Jag hjälper gärna till om det finns nått jag kan göra. :)

2011-04-02 @ 16:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0