Allt ordnar sig.

Saker som hänt den senaste tiden:

- Jag har klippt mig. De risiga topparna är nu ett minne blott, fick ta bort mellan 10-15 cm, men det var det värt. Nu är håret mjukt, fint och trasslar sig inte.
- Jag har köpt ett par jeans för första gången på flera år. De är som gjorda för min kropp vilket är helt otroligt. Brukar aldrig hitta jeans som sitter bra i benen och i midjan.
- Min bästaste Amanda har kommit hem från Australien och jag tror ingen är gladare över det än vad jag är.
- Jag och Tobbe har införskaffat en matta till vardagsrummet. Vi bygger upp vårat hem sakta men säkert. Vem fan har bråttom liksom?!
- Saga har åkt till Bjurs med pappa och Anna så nu är jag hundfri fram tills på söndag. Känns skönt men väldigt konstigt. Kanske mer konstigt än skönt faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0