En annan tid, en annan plats.

Då var det torsdag och jag känner mig sjukt slö. Vankar runt här hemma och försöker få lite vettigt gjort. Provade att plugga men jag höll på att somna så jag måste göra saker som håller mig aktiverad. Så just nu tar jag mig an disken medans jag väntar på att tvättmaskinen ska bli färdig. Och om en stund är det dags att börja med middagen. Men jag är sjukt otaggad på att laga middag och jag har ingen som helst aning om vad jag ska laga för någonting. Hade tänkt baka lite bröd med jag insåg att mjölken var slut och jag orkar inte promenra iväg och handla en ny. Inte för att det är lång utan för att det känns onödigt att promenera utan Saga.

Näe, ikväll känner jag mig så slö att det inte ens kommer bli någon träning för min del. Får ta en långpromenad med Saga eller nåt annat istället. Eller bara ligga på soffan och göda mig själv typ. Man måste ju skaffa nytt fett som man kan förbränna. Vill ju inte riskera att bli smal och snygg.

En kopp té nu då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0