Ibland har jag känt att jag duger.

Nu har jag en sån där vecka igen. En sån där vecka då ingenting känns bra. Har noll ork och ingen som helst inspiration. Ganska lustigt med tanke på att alla andra är så uppåt nu eftersom våren verkar vara på gång. Men för mig känns allting bara tomt. Kan inte riktigt påstå att jag känner mig nere. Mer likgiltig. Känner mig inte ens sugen på att träna. Har fått lov att boka pass för då är man så illa tvungen att gå. Såvida man inte avbokar senast sex timmar innan. Annars kostar det pengar. Så ikväll ska jag masa mig upp på ett Skivstångspass. Fast helst skulle jag bara ligga i soffan och äta glass. Och titta på Big brother. Men det skulle inte göra mig gladare. Så då kan jag lika gärna träna. Det är åtminstonde vettigt. Typ. Håller tummarna för att Amanda följer med så att jag kan försöka få lite energi av henne. Hon har tillräckligt för oss båda. Vackra människa.

Kommentarer
Postat av: Jessi

Tänk på att man ibland måste må piss för att sen veta när man mår jävligt bra. Och även om det inte känns så nu så kommer det kännas bra snart igen. För det är ju så det funkar, upp och ner, ner och upp :)



Och du är så himla duktig som tränar och står i, glöm inte det :) Värsta superwoman! :) <3

2011-03-16 @ 13:38:31
Postat av: Jessi

Tänk på att man ibland måste må piss för att sen veta när man mår jävligt bra. Och även om det inte känns så nu så kommer det kännas bra snart igen. För det är ju så det funkar, upp och ner, ner och upp :)



Och du är så himla duktig som tränar och står i, glöm inte det :) Värsta superwoman! :) <3

2011-03-16 @ 14:11:52
Postat av: Jessi

Tänk på att man ibland måste må piss för att sen veta när man mår jävligt bra. Och även om det inte känns så nu så kommer det kännas bra snart igen. För det är ju så det funkar, upp och ner, ner och upp :)



Och du är så himla duktig som tränar och står, glöm inte det! Värsta superwoman! :)

2011-03-16 @ 14:50:06
Postat av: Jessi

Finns här! <3

2011-03-16 @ 19:45:04
Postat av: Jessi

Haha herregud.. Vad har hänt med kommenterarna? :S

2011-03-16 @ 19:46:01
Postat av: Carro

Fortsätt kämpa Lina du är jätte duktig! Man kan inte vara på topp jämt, det finns det ingen som kan. Snart vänder det och då kommer det kännas bättre än någonsin :) Säg till om jag kan göra något. Kramar <3

2011-03-17 @ 13:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0