Jag undrar verkligen hur du tänker.

Tänkte ta och berätta lite kort om vad de senaste dagarna har bjudit på. Lite lagom spännande sådär!


Fredag: Jag inledde dagen med frukost framför tvn, därefter vankades det disk och lite städning innan jag traskade upp till Friskis för att köra gympa med min kära Amanda. När vi var klara valde vi att belöna oss själva med en fika. Satt och hade det mysigt i en och en halv timme därefter mötta vi upp Angie som kommit ut på besök. Efter en snabbsväng på stan sade jag och Angie hejdå till Amanda och promenerade hem hit. Eftermiddagen spenderades framför tvn och kvällen bjöd på en massa prat och dansstopp. Bör även nämnas att Niklas och Carro var med under kvällen och de hade med sig världens gulligaste bebis som de var barnvakt åt. Jag var helt kär.

Lördag: Åt en mysig frukost och tittade på Lilla Jönssonligan. Sade hejdå till Angie vid halv ett och då rullade jag och Tobbe ut till Riala för att rensa lite på övervåningen. Fyndade ett presentkort på IKEA, en helt oanvänd sjal som jag köpte för lite mer än två år sedan men slarat bort och en gammal bh som jag letat efter som en tok. Vi kom tillbaks hem strax innan klokan sex och jag hoppade in i duschen medans Tobbe fixade i köket. Senasre under kvällen kom Niklas, Linus och Jessi hit. Det blev en hel del vin/öl och skitsnack innan vi hoppade in i en taxi mot Piren. Dansade bort resten av kvällen. Nice.

Söndag: Vaknade upp och mådde som jag förtjänade. Ålade ur sängen vid klockan tio men somnade om på soffan och sov bort ett par timmar till. Vid klockan två tog jag mig i kragen och började baka en morotskaka inför kvällens fika med Niklas och Carro. Dessvärre skulle det visa sig att Carro var krasslig så det blev ingen fika och jag hade därmed ansträngt mig i onödan. Har nu en jävla morotskaka som frestar mig varje gång jag öppnar kylen. Inte bra. Hur som helst samlade jag mina sista krafter och masade mig upp till Friskis för att träna. Lyckades ta mig igenom passet och var väldigt nöjd över mig själv när jag kom hem igen och la mig på soffan för att ha filmmys med min käre pojkvän.

Måndag: Idag har jag jobbat och tränat. Det är typ det som är värt att nämnas. Har varit på det jobbigaste passet ever. Skivstång-kondition. Skakar fortfarande i armarna och jag har en stark känsla av att jag inte kommer lyckas ta mig ur sängen imorgon. Just nu väntar jag på att Tobias ska komma hem från innebandyn så att vi kan ta ut Saga på en kvällspromenad. Jag är nämligen för slut i armarna för att kunna hålla i kopplet. Pinsamt. Men å andra sidan så drar hon ganska ordentligt så det krävs verkligen att man håller emot när man går med henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0