Jag vet att du kan.

Har precis skickat in arbetet om medeltiden. Grattis till mig! Nu har jag fram till måndag på mig innan nästa arbete ska vara inne. Ska tydligen gräva ner mig i den tidigmoderna perioden nu vilket låter extremt, extremt, extremt ointressant. Medeltiden gick det ju att finna lite underhållande så det arbetet var ändå ganska smärtfritt, men jag ser verkligen inte fram emot detta. Men men, jag ska väl inte gnälla. Hade jag varit en duktig elev och gjort mina arbeten då jag faktiskt skulle så hade jag inte behövt göra detta nu. Så jag har ju bara mig själv att skylla. Och det är jävligt irriterande. Det är så mycket enklare när man kan skylla på någon annan.

Hur som helst ska jag nu ta mig an det lilla diskberget som bildats på köksbänken därefter kommer nog pappa hit en sväng och sen vankas det träning med Caroline. Blir antingen jympa eller skivstång, är än så länge oklart. Ja, så ser planerna ut i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0