Kanske borde jag bry mig lite mer.

Sitter här och knåpar med Antiken. Har kommit till det stadiet då jag bara skriver utan att ha en aning om vad. Det är dock inte så illa som det låter, det brukar ju visa sig att lärarna blir nöjda ändå. Hur som helst är det ganska fantastiskt vad dum i huvudet jag är när det gället historia. Har verkligen noll koll. Kan visserligen bero på att jag aldrig brytt mig särskilt mycket om historia, inte ens i högstadiet. Förstår inte hur jag lyckades få ett vg i betyg då. Eller var det mvg? Visserligen lämnade jag in lite arbeten och sådär men jag lärde mig ju bevisligen inte någonting. Eller så har jag bara förträngt allting. Att jag inte lärde mig någonting på historian i gymnasiet är däremot inget mysterium eftersom jag aldrig var där och aldrig lämnade in något arbete. Inte så jävla smart alltså.

Hur som helst ska jag försöka skriva färdigt detta ikväll så att jag kan ge mig på Medeltiden imorgon. Men man får väl se hur långt orken räcker. Det är ju trots allt fredag och då ska man väl ha det lite mysigt också. Japp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0