Nämen vad härligt!

Då var det måndag igen! Och rackarns vad ljus det är ute. Härligt, härligt. Jag har precis kommit in från en promenad med Saga och nu ska jag försöka plugga en timme eller två därefter tänker jag ta en dusch och sen mysa ned mig i soffan. Har laddat upp med en kopp té som jag kan smutta på medans jag tragglar mig igenom medeltiden. Passar även på att andas in den härligt våriga doften från tulpanerna som står så fint på köksbordet.

Helgen som gått har varit finfin. Fredagen vart lugn och mysig. Jag och Tobias promenerade över till Niklas och Carro där vi slötittade lite på Lets Dance, sen satte vi igång Toy story 3. Den filmen kan varmt rekomenderas. Hur som helst tackade vi för oss någon gång kring klockan tolv eller så. Lördagen inleddes med plugg, därefter blev det till att städa och på kvällen kom Linus och Jessi hit och ett tag senare gjorde Niklas, Carro och Matilda oss sällskap. Vi drack och snackade skit och efter någon timme begav vi oss ut i natten. Hamnade efter mycket om och men uppe på Mobergs och det vart otippat nog riktigt lyckat. Är egentligen inte särskilt förtjust i Mobergs då jag tycker att det allt som oftast är på tok för dåligt med folk där. Men den här lördagen vart faktisktjävligt bra. Jag och Tobbe avslutade kvällen med att promenera hem vilket är en jävla bit, så mina fötter var inte lyckliga dagen efter. Mådde dock förvånandsvärt bra på söndagen och det tror jag berodde på all den friska luften som vi fick under promenaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0