Om allting sett annorlunda ut.

Torsdag idag och jag är sjukt trött. Sitter och försöker plugga men det går lite sisådär. Eller ska jag vara helt ärlig så går det inte alls. Orkar verkligen inte ta in det jag läser så därför skiter jag i det helt och hållet. Har nyss varit ute på en promenad med Saga så förhoppningsvis blir jag lite piggare snart. Annars får jag väl proppa i mig en massa socker och kaffe. Eller så skiter jag helt enkelt i att plugga idag och gör annat istället. Typ diska, tvätta och träna. Ja, så får det nog bli faktiskt.


Fick veta betyg på mitt arbete om antiken och på något vänster lyckades jag kamma hem mvg på det. Har ingen aning om hur det gick till. Hade tydligen uppfyllt samtliga kriterier vilket är ganska lustigt med tanke på att jag inte ens läst dem. Antingen är jag ett geni i förklädnad eller så var läraren på ett alldeles ypperligt humör. Eller så kanske jag helt enkelt bara hade flyt. Det är nog mest troligt. Hur som helst var det ju väldigt trevligt. Ger mig själv en stor applåd och en klapp på axeln.

Kommentarer
Postat av: Jessi

Eller så är du bara jävligt duktig helt enkelt! Grattis gumman! :)

2011-03-31 @ 21:15:04
Postat av: Carro

Jag tror som Jessi du är duktig och lämnade in precis det som krävdes. Mycket bra jobbat! :)Grattis Grattis :)

2011-04-01 @ 07:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0