Så mycket annat.

Då var det onsdag och jag sitter hemma och försöker knåpa ihop en lagom detaljerad sammanfattning av Antiken. Håller på att plugga upp Historia A som jag råkade få IG i på gymnasiet. Det berodde på att jag aldrig var där och aldrig lämnade in någonting så hela den här boken är främmande för mig. Hur som helst är det sjukt, sjukt, sjukt svårt att hålla fokus. Det finns ju så mycket annat som man hellre gör. Dessvärre finns det inte riktigt utrymme för att slösa bort en massa tid då det ska in arbeten mest hela tiden. Förstår inte riktigt hur jag ska lyckas med detta. Jag har ju noll koncetrationsförmåga. Och jag kan inte låta bli att fundera över hur det skulle gå om jag någon gång fick för mig att plugga på riktigt, högskola alltså. Jag har ju på tok för dålig disciplin. Hua! Men om några timmar vankas det jobb istället så jag ska väl i alla fall försöka få någonting gjort.

Kommentarer
Postat av: Jessi

Kan jag, så kan du! Kom igen nu!

2011-03-23 @ 13:43:38
Postat av: Carro

När du väl har kommit in i rutinerna, lämmnat in första uppgiften och fått lite kött på benen kommer det gå bra. Tro på dig själv och kämpa emot allt annat intressant som dyker upp! Det får vänta :p Det är bara 10 veckor så utnyttja dem till fullo. Se det som en sista chans som inte ska kastas bort. Haha lagom press jag satte på dig nu men det brukar hjälpa. Oftast jobbar man bäst under lite stress och press. När man vet att nu gäller det, nu måste jag prestera :)Lycka till med allt och säg till om jag kan hjälpa till :)

2011-03-23 @ 20:24:20
Postat av: Jessi

Precis så Carro! :) Det är bara 10 veckor Lina och tänk vad skönt det är när det är över! Och hur duktig du kommer känna dig! Tro mig, jag vet ;) Se till att fixa det där nu, så ska vi fira ordentligt när det är över! :)

2011-03-23 @ 21:20:20
Postat av: Jessi

Nu kan det bli två kommentarer igen, datorn vill inte samarbeta med mig..



Precis så Carro! :) Det är bara 10 veckor Lina! :) Tänk vad skönt det är när det över och hur duktig du kommer känna dig! Tro mig, jag vet ;) Se till att fixa det här nu, så ska vi fira ordentligt när du är klar! :)

2011-03-23 @ 21:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0